31.5.12

Royal Copenhagen – Tradisjonelt og trendy



Black Fluted Mega
Selv Royal Copenhagen har produsert porselen siden 1775 (!!) er forsatt det blåmalte mønstret det de fleste av oss forbinder med Royal Copenhagen. Det er gøy å se at også de tradisjonelle merkene følger med på trender, for å ikke snakke om at de skaper nye trender. Både Louise Campbell (Elements) og Karen Kjæeldgård-Larse (Mega) har fått lekt seg med det vakre mønstret og har fått en ny generasjon til å forelske seg i porselent. Royal Copenhagen oppfordrer oss til å mikse og matche, blande gammelt servise med nytt. Jeg elsker både tanken og den nyeste serien Black Fluted Mega! Den serien hadde passet perfekt inn hos meg! Hvilken serie er din favoritt?





Pin It

5 kommentarer:

  1. Black Fluted Mega hadde jo passet perfekt hos meg også. Fiiint!

    Ha en fin dag, Linda.

    klem Nina

    SvarSlett
  2. får hjertebank kvar gong eg ser bilete av desse servisa.
    trur forelskelsen har gått over i kjærleik ;)

    eg har sjølv krus i blue fluted mega, og blir litt lykkeleg kvar gong eg ser på dei

    ønsker deg ein fin dag

    -klem

    SvarSlett
  3. Liker veldig godt disse produktene. Synes Blue Elements er så fin jeg da...

    ha en kjempe fin torsdag
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelige mønster:)
    Er veldig glad i den blå og hvite, men syns den med sort og hvitt var hakket kulere, hihi:)
    Lekkert, lekkert, de vet hva de driver med ja:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Elements er våre favoritter, men det er vel ikke lenge før det kommer noe musselmalet inn i skapene også. Bruker et sett krus R.C. laget til Illums jubileum i fjor neste hver dag, de er så gode!

    klem

    SvarSlett